<$BlogMetaData$>

utorak, 08.01.2008.

Što je bilo, što je i što će biti... ili Par postova u jednom

Nakon dužeg izbivanja s Bloga imam potrebu, prije no što krenem s temama koje bi mogle nekoga i zanimati, objasniti di sam bila, što sam radila, što se izdogađalo, što namjeravam...

Jaslice i moj godišnji
Elrohir je 1.12 navršio godinu dana, a tada je i službeno završio moj porodiljni dopust.
Ipak, zvala sam svog šefa, par dana prije, i zamolila ga da iskoristim svoj godišnji. Naime, suočila sam se s činjenicom s kojom se susreću svi zaposleni roditelji našeg podneblja - manjkom mjesta u jaslicama.
Čak ni sa pristojno debelom vezom Elrohira nismo uspjeli smjestiti u državne jaslice, navodno je problem to što se rodio poslije 1.09.
1.9. upisuju se djeca koja su do tada navršila godinu dana, popune sva mjesta, a mi ostali, koji nismo vodili brigu o tome kad se sexamo, osuđeni smo čekati da se neko dijete ispiše, da ga izbace zbog neplaćanja i ne dolazaka ili da prijeđe u stariju grupu.
Postoji određen broj djece koja su upisana u jaslice, ali ih roditelji jednostavno ne dovode. Točnije, dovedu ih jednom u tri mjeseca, taman toliko koliko je zakonom propisano, a da mjesto ne izgube.
Ne znam dal da se ljutim na njih ili ne.
Očito je da trenutno nemaju potrebe za jasličkim smještajem, bilo da su roditelji, ili samo jedan od njih, nezaposleni, bilo da im baka servis funkcionira... no oni su si ipak mjesto rezervirali, dok netko tko ima stvarnu i trenutnu potrebu za jaslicama mjesto dobiti ne može.
Nadam se da su ti roditelji, ako su nezaposleni, rezervirali mjesto u jaslicama zbog nade da će posao naći, a ne samo zato da imaju gdje ostaviti dijete kad im zatreba zbog podnevne kavice, frizera, doktora...
Uglavnom, dobila sam dopuštenje da ostanem na godišnjem koliko god mi treba, sve dok moja trudna kolegica može raditi.

Elessarov godišnji
Počeo je valjda tjedan dana prije Božića. 11 radnih dana.
Uz ove blagdanske neradne dane i vikende to se protegnulo na skoro tri tjedna borbe za mjesto pred kompjuterom. Kako sam ja ipak u manjini, težinom barem, uglavnom sam popušila i morala sam se oprostiti od Bloga i e-spama na neko vrijeme, još uz njegov argument "ti si doma već skoro godinu i po i kompjuter je stalno tvoj" nisam imala druge.
Dakle, on je glavni krivac mog izbivanja, a bome i ovih redova ovakvih kakvi jesu...

Povratak na posao
Krajem Prosinca došlo mi je do mozga da sa svojim šefom nisam dogovorila baš sve detalje oko mog godišnjeg. Naime, nejasno je ostalo hoće li mi taj godišnji biti plaćen ili ne.
Zbog događaja prije mog odlaska na čuvanje trudnoće, nisam mogla jasno i glasno tražiti da mi da neku lovu za par mjeseci nikakve koristi od mene, a računi su stizali i trebalo je počet zarađivati.
Slučaj je htio da počnem raditi 02.01, a Elrohira smo smjestili u privatne jaslice.
Prvi dani na poslu protekli su prilično ugodno.
Radila sam u smjeni s kolegicom, kako bi me ona prisjetila stvarima koje sam zaboravila i upoznala me s novostima.
Uglavnom smo klafrale o trudnoći i porodu.
Već prvi dan uspjela sam na tastaturi, čisteći ju, sjebati ovu strelicu između Caps Locka i Ctrl-a, ovu za veliko slovo, i space bar.
Prvi dani u jaslicama prolaze, također, prilično ugodno.
Elrohir je veseo i društven dečko, voli djecu i dobro se uklopio.

Jedan plan

Što se samog mog života tiče, trenutno nemam nikakvih planova. Odlučila sam doslovno živjeti dan za danom, dok ne vidim kako izgleda život zaposlene majke i žene i ne ufuram se u isti.
Ovaj plan se odnosi na Blog.
Naime, prije dosta vremena Choco nam je pisala o quazi iscjeliteljima, onima koji udobno žive na nesreći i naivnosti drugih.
Zbog prirode mog posla i djela asortimana kojeg prodajemo, često sam se susretala s razno-raznim iscjeliteljima, bioenergetičarima, reikistima, kristaloterapeutima... i imam što o njima reći.
Počela sam pisati post na tu temu, no konstantno se razvlačio u svim smjerovima i nikako da zadobije oblik povoljan za objavljivanje.
Odustala sam.
Onda je Kinky s nama podijelila priču o svojoj narukvici koja je neobjašnjivo pobjegla s njene ruke.
Sve što se događalo poslije toga i komentari na taj Kinkyn post podsjetili su me na jedno veliko područje o kojem, istina, ne znam sve, ali znam puno, dovoljno da se osjećam kvalificirano da pišem o toj temi i pokušam vas potaknuti da se sami upustite u te vode i počnete istraživati.
Plan mi je, po uzoru na Choco i njene čokoladne petke, pokrenuti tjednu rubriku o - kristalima, poludragom kamenju.
Upoznati vas s osnovama svijeta kristala i kristaloterapije, a potom i svakog kristala posebno. Ne svih, samo onih do kojih osobno mogu doći, a s obzirom da postove želim popratiti vlastitom fotografijom. Svejedno, ima tu dosta materijala, preko trideset vrsta kristala, ja ću uživati, a nadam se da ćete i vi.

Toliko za danas od mene, toplo vas pozdravljam do novog posta!

- 09:00 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


--------------------oOo--------------------