<$BlogMetaData$>

subota, 01.12.2007.

Ljubavi moja,

upoznali smo se prije godinu dana.

Dogovorili su nam sastanak čak dva tjedna ranije, no ti si kasnio - najduža dva tjedna u mom životu. Iz dana u dan nadala sam se tvom dolasku, čekala te odana ko pašče, znala sam da ćeš se pojaviti kada budeš spreman, znala sam da vrijediš baš svake minute.
Zapravo, bila sam ti i zahvalna što kasniš - odgađao si trenutak kada ću, bojala sam se, shvatiti da ne znam s tobom, da sam loša i nesposobna i da bi ti bilo bolje s nekom drugom... toga sam se užasno bojala.
Kada si se napokon pojavio strahovi su nestali, sve je sijelo na svoje mjesto i znala sam da će biti u redu.

Image Hosted by ImageShack.us


Kad su mi te prvi puta dali u naručje pomislila sam "Vidi, rodila sam žabicu. Ali, ja nisam princeza i jedan poljubac neće biti dovoljan da te pretvori u lijepog princa. Nema veze, ljubit ću te puno puta... koliko god bude potrebno..."
Šalim se, srećo, bio si nešto najljepše što sam ikada vidjela u životu; čista ljubav, mamino čudo.

Kakav ćeš biti, dao si mi naslutiti dok si još bio u mom trbuhu. Baš nikad neću zaboraviti tvoja konstantna ritanja, okretanja, premještanja...Takav si i danas, živahan i veseo, i ja sam presretna zbog toga.
Stalno se smiješ i jako rijetko plačeš, nadam se da ćeš takav i ostati.
Ljubavi, donio si mi neopisivu sreću.
Ali i strah. Svijet zna biti ružno mjesto.
Iako nisam vjerovala, danas se zbog tebe ipak nadam da Bog postoji, da sluša moje molitve i da ih je voljan uslišiti.
A molim se stalno.
Molim za tvoje zdravlje, za tvoj život, za tvoju sreću, za što manje patnje i bola.
Molim Ga da mi udjeli dovoljno ljubavi, mudrosti i strpljenja kako bih ti bila najbolja mama na svijetu - najbolju mamu i zaslužuješ.

Sada radiš svoje prve korake, uz moju pomoć i pomoć tvoga tate, ali vrlo brzo ćeš pustiti naše ruke i samostalno se upustiti u avanturu zvanu Život.
Ljubavi, na tom putu čeka te svašta. Bit će tuge i gubitaka, razočaranja, varat će te, lagat će te... ali i puno prekrasnih trenutaka zbog kojih vrijedi živjeti, vidjet ćeš, a tata i ja uvijek ćemo biti uz tebe i za tebe, voljet ćemo te bezuvjetno.

Ljubavi, svakoga dana ti si moja prva i zadnja pomisao, a u svojim mislima grlit ću te vječno.
Ljubavi, sretan ti prvi rođendan.
Tvoja mama.

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:16 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


--------------------oOo--------------------