<$BlogMetaData$>

srijeda, 28.11.2007.

Idemo dalje....

...cirkus se nastavlja! Zar ste sumnjali?

Taman kad sam pomislila da je sve gotovo, prava gnjavaža tek počinje.
Umjesto da trguju iza zatvorenih vrata, kako to već radi svaki političar koji iole drži do svog ugleda, oni se javno prepucavaju ko ima ili nema pravo sastaviti vladu, hvale se navodnim čestitanjem na pobjedi, umiruju se "uznemireni" građani i sl.... Shit.

Mislila sam da sam o izborima napisala sve što sam željela, no, hebi ga, ima još. Muči me to i moram izbaciti iz sebe.
Ko da ću imati neke koristi od toga, pratim vijesti, na TVu i na netu, posebno ove na netu s obzirom da pružaju mogućnost komentiranja, pa čitam i komentare.
I živciram se i ljutim se i gnušam se; razina komunikacije, način izražavanja, prostakluk, prijetnje, likovanje - uglavnom HDZovog glasačkog tijela (priznajem, ima i lijevih sirovina, al desnica ipak prednjači) - meni su strani, a sve u meni vrišti "to je krivo!!! tako se ne razgovara!!!"
Ok, znam i ja poslat u pi*ku materinu, o da, znam biti prosta i gruba i to ravno čovjeku u facu, no nakon toga - rasplačem se ko malo dijete koje zna da je bilo zločesto.

Tu, javno, pod svojim, doduše izmišljenim, ali punim imenom i prezimenom, izjavljujem da sam od glave do pete, srcem, umom, tijelom i dušom - lijeva, kao što je moja obitelj lijeva, kao i što su moji preci bili lijevi.
Ponosna sam na svoje crvene korijene, zovite me "komunjarom" - meni ne smeta. Iako, "komunjara" donosi negativnu konotaciju, ja znam da je moja savjest i savjest moje obitelji - čista.
Komunizam u mojoj obitelji vodi se njegovom izvornom idejom savršenog, besklasnog društva potpune jednakosti ljudi.
Komunisti slove za ateiste, bezbožnike, no, zanimljivo, baš u Novom Zavjetu možemo naći sliku idealne komunističke zajednice, u stvari opisa prvotne kršćanske zajednice u Jeruzalemu;
"U mnoštva onih što prigrliše vjeru bijaše jedno srce i jedna duša. I nijedan od njih nije svojim zvao ništa od onoga što je imao, nego im sve bijaše zajedničko.... ....Doista, nitko među njima nije oskudijevao jer koji bi god posjedovali zemljišta ili kuće, prodavali bi ih i utržak donosili i stavljali pred noge apostolima. A dijelilo se svakomu koliko je trebao." (Izvor Wikipedija - naravno, izbacila sam dio koji spominje apostole i uskrsnuće)
Jasno mi je ( i mojoj obitelji također smijeh) da to tako ne može funkcionirati, osim toga apsolutno zajedničko vlasništvo, po meni, i nije baš fer.
Također, čovjek ima zanimljivu potrebu da uništi baš sve što vrijedi, tako je uništeno i ono što je u komunizmu vrijedilo, nakaradno izobličeno, bezobrazno tumačeno... umjesto Utopije, donijelo nam to što je donijelo. Takvog komunizma ja se odričem, no ideal da baš svako zaslužuje život dostojan čovjeka, sredstva i mogućnosti za pristojan život - to će u meni živjeti zauvijek i baš zbog toga ja ću zauvijek biti ponosna ljevičarka.

Nego, nisam željela o komunizmu, željela sam predstaviti sebe, objasniti kako dišem... čist da se zna od kud ovo moje blebletanje dolazi.

SDP.
Daleko je od meni idealne stranke.
Smeća ima svugdje, pa o tome neću - ono što im najviše zamjeram to je nedostatak odlučnosti u vrijeme Račana, te nivo na koji su se spustili za vrijeme ove kampanje; umjesto da na optužbe i laži, krivo interpretiranje njihovih ideja... odgovore argumentima, krenuli su putem "oko za oko, zub za zub".
Svejedno, na ovim, kao i na svima do sad, izborima - glasala sam za njih. Ne baš ZA njih, više PROTIV HDZa. Činjenica je da je SDP jedina stranka (svejedno lijeva ili desna) na našoj sceni čije je glasačko tijelo skoro kao i HDZovo, veličinom naravno, a od izbora do izbora se i povećava (ako se ne varam, ove su godine osvojili 20ak mandata više no na prošlim izborima, zar ne?), stoga je HDZu jedini pravi konkurent.
I, da, mislim da po zakonu imaju pravo pokušati sastaviti vladu.
Sastaviti vladu ima pravo onaj koji skupi dovoljnu potporu zastupnika, bez obzira bio on relativnim pobjednikom ili ne. Nitko Sanaderu ne brani da ju sastavlja... hmmmm, lažem... brani mu, brani sam sebi nenavikao na koalicije i kompromise...
Podržavat ću SDP i dalje, osim ako ne koaliraju s Glavašem. Ako se to dogodi, počet ću sustavno uništavati, poništavati svoje glasačke listiće ili ću glasati za Ružu Tomašić, ako se uspije vratiti na političku scenu, bez obzira što nije lijeva.

HDZ
Ne podnosim ih od prvog dana.
Leglo licemjera, lopova i prodavatelja magle.
Istina, veliki dio političara je takav, no HDZ itekako prednjači, debelo prelazi sve granice moje tolerancije.
Ne podnosim ih.
Jedina karta na koju igra su emocije, poruka koja se dade iščitati iz svih Sanaderovih govorancija - tko ne glasa za HDZ ne voli svoju braću Hrvate - a narod puši foru uvjetovanog domoljublja, kao u osnovnoj školi; "ako ne prevrneš koš za smeće - ne voliš mamu", a mali blesavac, slijepo vjerujući da jedno s drugim ima veze, na kraju najebe od profesorice. I njegova će mama najebati zbog toga, no glavno da je on dokazao da ju voli.
I tako... narod živi u jadu i bijedi, radi za mizernu plaću (ako uopće radi), radi prijavljen na minimalac ili radi na crno (što je tu čudno kad nam i sama vlada ljude zapošljava na crno?), preživljava od prvog do prvog il se zadužuje kod kamatara... sudski procesi protežu se na desetljeća, spremaju se u ladicu, zastarjevaju... lovatori bivaju oslobođeni, pošteni najebu... zdravstvo, ah zdravstvo... korupcija - društveno prihvatljiv oblik ponašanja.... rasprodano sve što se dalo rasprodati... proizvodnja uništena.... veterani rata odslužili su svrsi, potrebe za topovskim mesom više nema, sada su odbačeni....
umirovljenici kopaju po smeću, mladež nam se baca u delikvenciju, a roditelji im rade od jutra do sutra.... ali zato, država nam pršti od silne ljubavi....

Dijaspora.
Jebem ti dijasporu.
I to prvo onu pravu - koliki glupan možeš biti pa glasati za stranku koja je tvoju lovu namijenjenu obrani matične domovine spremila sebi u džep? Koliko glup?
"Hrvati iz inozemstva kao dio našeg nacionalnih bića imaju potpuno pravo da suodlučuju o nacionalnim pitanjima.", tako mi je jedan odgovorio.
Dio našeg nacionalnog bića, WTF???
Dio mog nacionalnog bića je onaj koji živi u istim govnima kao i ja, zajedno samnom živi sve dobre ili loše odluke ove vlade... dio mog nacionalnog bića nije netko ko se žali da su ga prije milijun svjetlosnih godina iz Hrvatske istjerali komunisti, a u Hrvatsku se ne vraća iako tih komunista već odavno nema....
Naravno da se ne vraća - tamo mu je bolje.
A ova lažna iz susjedne nam be i ha??? "Bili smo vam dobri kad se trebalo pucati..." Ma, dajte.... tu smo vam uslugu vratili... naši su dečki ginuli i kod vas (Pitanje; jel to još uvijek javna tajna, ili je postala javna činjenica?) ...
I, šta su se toliko uspjenili oko tog glasanja??? Ko da je to neka bogzna kakva privilegija.
Što oni s time dobivaju? Baš ništa.
I ne pričam gluposti - onima koji ne znaju dajem na znanje, a one koji znaju podsjećam; udana sam za Hercegovca, znam što se dolje događa.
(Moj se Hercegovac dolaskom u Hrvatsku odrekao BIH državljanstva, smatrajući to MORALNIM!!)
Eto, dokazali su da silno vole državu Hrvatsku - jer su glasali za HDZ.

Osvrnula bih se na još svašta, možda i hoću ako me kojim slučajem svojim komentarima na to potaknete (u što nekako sumnjam - moj blog i tako čitaju samo moji sličnomišljenici), no, uspjela sam se ispuhati, pa ću ovdje stati.

Želim samo dodati još nešto - koliko god lijeva ja bila, koliko god ne podnosila HDZ, zaista želim da Sanader uspije sastaviti vladu. Od sveg se srca nadam tome, također i na idućim izborima, takokođer i na izborima poslje... Zašto?

Zato što netko ne prepoznaje govno sve dok mu ga ne natrljaš na nos.

- 13:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


--------------------oOo--------------------