<$BlogMetaData$>

petak, 05.10.2007.

New design intro

Ovaj se post odnosi na dizajn koji više nije u uporabi.

Pih.
Htjela sam se jadat malo, žalit na T-com, svekrvu, muža i jedno prijateljstvo koje se pokazalo lažnim - isti su me prilično iskomirali ovih dana i osjećala sam se baš jadno. I pisala sam dugački post, ispuhivala se.... a onda...
Gali mi zrihta ovaj lijepi, veseli dizajn i sad jednostavno nemrem biti jadna. Barem ne ovdje i ne sada. No, očekujem PMS za koji dan, tako da vam ipak pripremam dozu depresije, a do tada... dizajn.

Je l' da je baš lepi?
Naravno, ima nedostatke, npr. a bit insane je primijetila da mi naslovi nisu istaknuti. Hvala a bit insane, dakako da mi smiješ ukazati na nedostatke, čak dapače.
Svi ste pozvani i pohvaliti i pokuditi, svaka kritika dobro je došla i biti će uvažena.
Dizajn je malo zeznut - nije namijenjen blogu, al uz pomoć Gali i ostalih blogeljica koje se kuže u ove stvari (žmig-žmig za Choco, Suputnicu, Tedi i Banditu), potrudit ću se ispraviti nedostatke.
Dizajn nema predviđena mjesta za boxeve, da budu onako kako smo navikli - lijevo i/ili desno - pa vam skrećem pažnju na četiri strelice u gornjem desnom kutu; naime, tri strelice odvest će vas na boxeve, a četvrta vratiti na post. Naravno, morate kliknuti na njih ;)

Toliko od mene za danas.
Lijep vam pozdrav šaljem, a sad se bacam na svoje blogodužnosti.

- 10:05 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


--------------------oOo--------------------