<$BlogMetaData$>

srijeda, 26.09.2007.

5 x 5 (ili 7) meme

5 stvari koje volim:
- mir i tišinu
- miris svježe pokošene trave
- buljiti u zvijezde
- biti sama
- bez cilja hodati gradom

5 stvari koje ne znam a voljela bih znati:
- nacrtati svoju kuću iz snova
- riječima ukratko i jasno objasniti ili prepričati nešto
- kako je biti članom posade na nekom svemirskom brodu
- voziti tramvaj, onaj stari, s onom ručicom koju treba vrtiti
- što Bog misli o ovim svojim predstavnicima/posrednicima

5 stvari koje me fasciniraju:
- kako su ljudi mogli misliti da svijet leži na leđima kornjače
- pisci bujne mašte
- smireni ljudi
- ljudi prepuni znanja
- ustroj svemira

5 stvari koje ne volim:
- gužvu i buku
- što mi se kosa rudla samo sprijeda
- licemjerje
- peciva od lisnatog tijesta
- peglati

5 stvari kojih me sram:
- hodam po kući u podrapanoj trenirci
- kopam nos kad nitko ne gleda
- lošeg pravopisa
- ma, da vam ne bih baš sve rekla :)
-

5 stvari koje želim učiniti u životu:
- vidjeti Auroru Borealis
- prestati pušiti
- odseliti se što dalje od svekrve
- prestat se opterećivati glupostima
- živjet život punim plućima

5 stvari na kojima sam zahvalna
- na svom djetetu
- na zdravlju, svom i svoje obitelji
- na prijateljima
- na sposobnosti da učim iz tuđih grešaka
- na životu samom

Eto, to je popis od 7 x 5 stvari koje....
Štafetu sam preuzela od Tedi, a tko želi, slobodno nek ju preuzme dalje.
Zanimljivo mi je što dugo nisam znala što bih stavila na popis. Činilo mi se laganim zadatkom, no dugo se nisam mogla sjetiti više od tek jedne ili dvije stvari po kategoriji. No, kad je krenulo, krenulo je... pa sam brisala, dopisivala, prepravljala... Na kraju mi je bilo žao što se moram ograničiti na samo 5 stvarčica.

- 12:11 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


--------------------oOo--------------------